Sivevska, Despina (2012) Интерперсоналните односи како индикатори за педагошката клима во училиштето и одделението. Воспитание (списание за образовна теорија и практика), 8 (12). ISSN 1857/5331
Text
ИНТЕРПЕРСОНАЛНИТЕ ОДНОСИ КАКО ИНДИКАТОРИ ЗА ПЕДАГОШКАТА КЛИМА ВО УЧИЛИШТЕТО И ОДДЕЛЕНИЕТО.docx Download (31kB) |
Abstract
Интерперсоналните односи имаат значајна улога во животот на секој човек. Сите ние зависиме од другите во поглед на разбирање, информација, охрабрување и многу други видови на пораки кои влијаат на нашата претстава за нас самите и ни помагаат да откриеме што другите очекуваат од нас.
Интерперсоналните односи и нивното формирање значајно делуваат на воспитниот процес. Нивното неправилно формирање води до воспитни потешкотии, а подоцна и до психонеуроза. Затоа треба да им се посвети посебно внимание во воспитно-образовниот процес. Целта на трудот е да се укаже на значењето на интерперсоналните односи кои се формираат меѓу главните учесници во воспитно-образовниот процес и нивното влијание врз формирањето на позитивна и поттикнувачка одделенска клима. Истовремено ја акцентира и улогата на настaвникот во формирањето на интерперсонaлните односи. Тој во својата секојдневна работа треба да се труди да создава атмосфера на доверба меѓу возрасен и дете, и во тој однос да внесе топлина, љубов и култура на однесување.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | интерперсонални односи, наставник, училишна клима, фактори за успешен однос |
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Despina Sivevska |
Date Deposited: | 04 Feb 2013 14:42 |
Last Modified: | 04 Feb 2013 14:42 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/5447 |
Actions (login required)
View Item |