Mitreva, Elizabeta and Filiposki, Oliver (2013) Примена на стратегијата на TQM (total quality management) во унапредување на квалитетот на услугите во туризмот. In: Туризмот во Дојранскиот регион, 20 Apr 2012, Дојран, Македонија.
Preview |
Text
__ugd.edu.mk_private_UserFiles_elizabeta.mitreva_Desktop_trud za turizmot.pdf Download (677kB) | Preview |
Abstract
Во време на голема конкуренција и присуство на многу ентитети на пазарот, мора да се зголеми акцентот на квалитетот на целокупното работење во туристичките и хотелските компании. На пазарот мора да се излезе со квалитетен производ/ услуга, со прифатлива цена и во договорениот рок. Потребата од прифаќање нова стратегија во проектирањето на менаџмент систем во македонските туристичките компании, темелена на TQM филозофијата, бара многу помалку пари и време, а може да има исти или поголеми ефекти од големите инвестиции во опрема.
Новата TQM стратегија кон квалитетот која се предлага во овој труд, за примена во туристичката и хотелската индустрија бара нови активности на полето на образованието на вработените, воведување стандардизација на сите процеси, воведување статистичка процесна контрола заради бездефектно работење, нов пристап во анализата на трошоците. Сето ова бара еден научен, методолошки, плански пристап, упорност и систематичност. Истовремено, тоа значи драстична промена во однесувањето на вработените, радикални промени во организационата поставеност, јасно дефинирање на правата, обврските и одговорноста на секој поединец.
Клучни зборови: туристичката и хотелската индустрија, TQM стратегија, стандардизација, статистичка процесна контрола, образование и мотивација на вработените.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Speech) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business Social Sciences > Other social sciences |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Elizabeta Mitreva |
Date Deposited: | 24 Jan 2013 14:18 |
Last Modified: | 24 Sep 2013 12:11 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/5078 |
Actions (login required)
View Item |