Role of benchmark strategy within the market sustaining

Mitreva, Elizabeta (2010) Role of benchmark strategy within the market sustaining. Списание “Економија и бизнис”, XIII (144). pp. 12-15. ISSN 1409-6781

[thumbnail of br 144 2010.pdf]
Preview
Text
br 144 2010.pdf

Download (125kB) | Preview

Abstract

Градењето политиката и стратегијата во македонските компании со споредба со најдобрата практика, користејќи ја бенчмаркинг стратегијата не би требало да се претвори во имитирање, директно копирање на конкурентот, односно директно поддржување на конкурентските производи, што се сепак масовни појави и трендови кај нас, но и вид на манипулирање со купувачите/ корисниците. Сето ова, доведува до неинвентивен пристап, сузбивање на сопствената креативност, рушење на сопствените работни стандарди и др. Успешните фирми го користат бенчмаркингот како можност за креација, а не имитирање.
За подобрување на состојбата на македонските компании, во овој трудот е предложена методологија за проектирање и имплементација на бенчмаркинг стратегијата, како една клучна алатка на топ менаџментот.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Natural sciences > Other natural sciences
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Elizabeta Mitreva
Date Deposited: 24 Jan 2013 11:19
Last Modified: 24 Jan 2013 11:19
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/4967

Actions (login required)

View Item View Item