Mitreva, Elizabeta (2010) Реинженеринг на деловните процеси - темел во примената на TQM стратегијата. Списание “Економија и бизнис”, XIII (147). pp. 21-23. ISSN 1409-6781
Preview |
Text
br 147 2010.pdf Download (99kB) | Preview |
Abstract
Темел во примената на TQM стратегијата е реинженерингот на деловните процеси, на што се гради интеграцијата на информатичката технологија со: интерената стандардизација, методите и техниките за бездефектно производство, системот за анализа на трошоците и со континуирано образование и мотивација на вработените да се обезбеди конкурентска предност, после што, започнува нова фаза во деловното работење - континуирано унапредување, односно вртење на Деминговиот круг на квалитет (Plan-Do-Check-Act).
На ваков начин се гарантира дека се спроведуваат ставовите на врвниот менаџмент, кои се содржат во политиката на квалитет и се создава клима и информациона база на која може да се развива тимската работа. Истовремено, тоа значи драстична промена во однесувањето на вработените, радикални промени во организационата поставеност, јасно дефинирање на правата, обврските и одговорноста на секој поединец. Проектирањето и имплементацијата на TQM системот во компаниите, врз основа на стратегијата и планот на топ менаџментот, е неможно без реинженеринг, односно радикално редизајнирање на деловните процеси, со цел да се постигне тотален менаџмент со квалитетот при најмали трошоци на работење.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business Natural sciences > Other natural sciences |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Elizabeta Mitreva |
Date Deposited: | 24 Jan 2013 11:17 |
Last Modified: | 24 Jan 2013 11:17 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/4966 |
Actions (login required)
View Item |