Комплексната постапка за обработка на буква како креативност во образовниот развој

Kitanova, Irena (2010) Комплексната постапка за обработка на буква како креативност во образовниот развој. Зборник на апстракти - Петти научен собир „Образование за хумано општество".

[thumbnail of Abstrakt_28_29_2010.pdf]
Preview
Text
Abstrakt_28_29_2010.pdf

Download (280kB) | Preview

Abstract

Човековата потреба да сознава и соопштува, да ја исполнува сопствената личност, многу зависи од читањето и пишувањето. Неписменоста значи оддалеченост од духовната благосостојба која ја овозможува пишаниот т.е. печатениот збор, социјален, културен и технички хендикеп. Воведувањето во вештините на читањето и пишувањето значи ученикот да се оспособи да го разбере интелектуалниот, личниот и духовниот животот. Затоа е важно ученикот од прво одделение да почувствува потреба да научи да чита и пишува, и задачата да му претставува радост, а не оптоварување. Во практиката наидуваме на многу методи за почетно читање и пишување, што зборува за значењето кое го има оваа проблематика. Рановидноста во тој поглед е сосема оправдана, бидејќи изборот на методи зависи од многу фактори, меѓу кои најпресудни се односите на структурата и природата на јазикот на еден народ. Целта на современите методи е ученикот што поедноставно, побргу и поефикасно да научи да чита и пишува.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Irena Kitanova
Date Deposited: 25 Dec 2012 14:10
Last Modified: 11 Jun 2013 07:04
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/4472

Actions (login required)

View Item View Item