Jovanova-Mitkovska, Snezana (2003) Екскурзијата и нејзиното значење во наставата по природа и општество. Воспитание - Списание за теорија и практика (2003-04) (4-5). pp. 120-127.
Preview |
Text
ЕКСКУРЗИЈАТА И НЕЈЗИНОТО ЗНАЧЕЊЕ ВО НАСТАВАТА ПО ПРИРОДА И ОПШТЕСТВО.pdf Download (395kB) | Preview |
Abstract
Една од позначајните форми на воспитно-образовна дејност кои придонесуваат за остварување на воспитно образовните цели и задачи е екскурзијаtа. Природните услови даваат најдобри можности за разбирање и сфаќање на природните и општествените појави. Работата надвор од училиницата за учениците е интересна. Учениците се во непосреден контакт со предметите, појавите и состојбите во природата и општеството, па посебно мотивирани за работа во такви услови. Сето ова го овозможува екскурзијата.
Поимот екскурзија (лат. excursio - истрчување) означува кратко или подолго патување со научна, културна, спортска или забавна цел со задача учениците од непосредната стварност да ги запознаат предметите и појавите кои ги проучуваат во училиштето.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Snezana Jovanova |
Date Deposited: | 24 Dec 2012 12:41 |
Last Modified: | 19 Jun 2013 10:11 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/4362 |
Actions (login required)
View Item |