Atanasova-Pacemska, Tatjana (2003) Дилемата - Дали е потребна обработка на содржини од множества во предучилишните установи ?(Различни согледувања и предлози ). Воспитание - Списание за теорија и практика (2003-04) (4-5). pp. 147-153.
Preview |
Text
ДИЛЕМАТА - ДАЛИ Е ПОТРЕБНА ОБРАБОТКА.pdf Download (222kB) | Preview |
Abstract
Потребата од содржини од множества и операции со множества во годишната програма понудена од Бирото за развој на образованието на РМакедонија во предучилишните установи произлегува од големите можности за остварување на воспитни и образовни влијанија врз децата. Така, покрај здобивањето на одредени елементарни математички знаења, децата се воведуваат во истражувачката работа, се практикуваат едноставни воопштувања, почнуваат да класифицираат и сл. Во организираните активности во предучилишните установи, децата воочуваат „групи“ (целини) од истовидни предмети, односно од предмети кои имаат некое заедничко својство (признак). Со формирање на множества според даден признак и на подмножество на дадено множество децата се воведуваат во класификација. Подоцна вршат класификација според два или повеќе признаци со што мисловно се ангажираат, вршат анализа и споредување. Обработката на содржини од множества дава погодна можност децата да дојдат до одредени математички знаења движејќи се од конкретното кон апстракното.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Computer Science |
Depositing User: | Tatjana A. Pacemska |
Date Deposited: | 24 Dec 2012 12:30 |
Last Modified: | 24 Jun 2013 06:56 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/4354 |
Actions (login required)
View Item |