Kitanov, Blaze (2003) Дечиња - Пролетни цветчиња. Воспитание - Списание за теорија и практика (2003-04) (4-5). pp. 175-177.
Preview |
Text
ДЕЧИЊА - ПРОЛЕТНИ ЦВЕТЧИЊА.pdf Download (189kB) | Preview |
Abstract
Последнава деценија во Репубилка Македонија се случуваат значајни промени во планирањето, програмирањето и реализирањето на содржините во воспитно - образовниот процес на сите нивоа. Во тие рамки, особено од 1994 година па наваму, промените во предучилишното и основно образование се видливи преку имплементација на веќе познатите модели: „Чекор по чекор“, „Активна настава - интерактивно учење“ и др. Тоа придонесе воспитно образовните групи од предучилишното и основно образование структурно да се изменат и да дадат добри резултати на воспитен, образовен, етички, психолошки и естетски план.
Со новите дизајнирани курикулуми и динамиката на нивната имплементација, традиционалниот модел речиси е редуциран, а новиот креативен модел го подготвува детето во личност што ќе може благовремено да стане активен консумент и инвентивен уметник при интерпретацијата на содржините од ликовната и музичка уметност од една, и на содржините од јазикот и литературата, од друга страна.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Blaze Kitanov |
Date Deposited: | 24 Dec 2012 12:20 |
Last Modified: | 19 Jun 2013 10:13 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/4345 |
Actions (login required)
View Item |