Petrovska, Sonja (2003) Индивидуализација и диференцијација во наставната работа. Воспитание - Списание за теорија и (2003-04) (4-5). pp. 114-119.
Preview |
Text
ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЈА И ДИФЕРЕНЦИЈАЦИЈА ВО НАСТАВНАТА РАБОТА.pdf Download (311kB) | Preview |
Abstract
Интересот кон теоријата и практиката на индивидуално - диференцираниот пристап во наставната работа главно е предизвикан од ориентацијата на научниците и практичарите кон демократизација и хуманизација на воспитно-образовниот процес што подразбира насоченост на истиот кон развивање на личноста на ученикот. Всушност и една од најчестите критики кои се упатуваат кон традиионалното училиште се однесува на наставата која во најголема мера е прилагодена спрема потребите на „просечниот“ ученик. Континуираните педагошко-психолошки истражувања покажуваат дека во практиката скоро и да не постојат такви ученици. Учениците во училиштето ја донесуваат својата индивидуалност која од наставниците бара избор на адекватни содржини и методика во наставната работа. Неоспорен е фактот дека познавањето на личноста на ученикот, неговите ментални способности, мотивацијата, темпото на учење, интересите и ставовите, стиловите на учење па и аспирациите за училишен успех се значајна претпоставка за ефективна настава.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Sonja Petrovska |
Date Deposited: | 24 Dec 2012 12:04 |
Last Modified: | 11 Jun 2013 12:21 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/4313 |
Actions (login required)
View Item |