Mihajlovski, Vladimir (2003) Вежбовен курикулум со деца од 5-7 години во функција на унапредување на експерименталната педагогија на балканските простори. Воспитание - Списание за теорија и практика (2003-04) (4-5). pp. 87-96.
Preview |
Text
ВЕЖБОВЕН КУРИКУЛУМ СО ДЕЦА ОД 5-7 ГОДИНИ.pdf Download (409kB) | Preview |
Abstract
Во практика на детските градинки и основните училишта на просторите на поранешна ЈУ на проблемски план сеуште се евидентни потценувања на различните мотиви кај децата и отсуство на стимулирање на повеќето фактори кои влегуваат во категоријата на когнитивните процеси: изворност на фантазијата, изненадна и снажна инспирација за мисловна продукција, богатство и разновидност на идеи, асоцирање на идеи на невообичаен начин, развивање на естетска осетливост и отвореност на духот за нови идеи, стимулирање на високо ниво на аспирации и постигања, вежбање на мислењето во разни креативни генерализации, трансформации на дадените идеи и барања на нови решенија и значења.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Marija Kalejska |
Date Deposited: | 24 Dec 2012 11:40 |
Last Modified: | 24 Dec 2012 11:40 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/4307 |
Actions (login required)
View Item |