Kitanova, Irena (2009) Блумова таксономија на воспитно - образовните цели. Воспитание - Списание за теорија и практика (10). pp. 129-133. ISSN 2009
Preview |
Text
vospitanie_2009(129-133str).pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
Во трудот е репрезентирано конгнитивното подрачје во кое се опфатени деловите: знаење, разбирање, примена, анализа, синтеза и евалвација. За истите е даден опис за глаголите со кои се дефинирани, начинот на оценување, прашања и продукти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Irena Kitanova |
Date Deposited: | 21 Dec 2012 08:23 |
Last Modified: | 11 Jun 2013 07:47 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/4161 |
Actions (login required)
View Item |