Temjanovski, Riste (2008) Претприемнички маркетинг менаџмент. Европски Универзитет - Република Македонија, Скопје. ISBN 978-9989-184-64-2
Preview |
Text
Pretpriemnicki MM.pdf Download (458kB) | Preview |
Abstract
Основна цел на книгата е да даде можности за разбирање и совладување на теоретските и практичните познавања од областа на претприемништвото да ги оспособи студентите за спознавање, разликување и критичка анализа на следните прашања: Што претставува претприемништвото и каква е неговата улога во стопанството? Како и кога настанува? На што се темели неговото значење и суштината? Кои се елементите на неговата виталност, како еден раширен феномен? Какви се тенденциите на неговиот развој?
Во содржината се опфатени и определени теоретски и методолошки знаења и искуства кои се неопходни за согледување на основните карактеристики во развојот на претприемништвото во Република Македонија
Item Type: | Book |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Prof.d-r Riste Temjanovski |
Date Deposited: | 18 Dec 2012 07:27 |
Last Modified: | 18 Dec 2012 07:27 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/3895 |
Actions (login required)
View Item |