Jovanov, Tamara (2025) Стратегиски маркетинг: креирање и одржување конкурентност на пазарот. Универзитет Гоце Делчев, Штип, Е-библиотека. ISBN 978-608-277-096-3
![STRATEGISKI MARKETING - UGD UCEBNIK 2025 - PROF TAMARA J A-1-10.pdf [thumbnail of STRATEGISKI MARKETING - UGD UCEBNIK 2025 - PROF TAMARA J A-1-10.pdf]](https://eprints.ugd.edu.mk/style/images/fileicons/text.png)
STRATEGISKI MARKETING - UGD UCEBNIK 2025 - PROF TAMARA J A-1-10.pdf - Published Version
Download (345kB)
Abstract
Денес живееме во едно од најтурбулентните времиња, особено во поглед на почнувањето и водењето бизнис. Во рамки на динамични деловни опкружувања, значењето на стратегискиот (стратешкиот) маркетинг станува сè поголемо. Тој служи како основа за развој на успешна компанија, преку насочување на носењето информирани одлуки и поставување на патот кон одржлив раст. Како што условите на пазарите стануваат сè покомплексни и преференциите на потрошувачите се менуваат со досега невидена брзина, разбирањето на принципите на стратешкиот маркетинг е од суштинско значење за компаниите кои имаат за цел не само да опстанат, туку и да напредуваат.
Item Type: | Book |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business Social Sciences > Media and communications |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Tamara Jovanov |
Date Deposited: | 22 Jan 2025 09:36 |
Last Modified: | 22 Jan 2025 09:36 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/35469 |