Стратегиски маркетинг: креирање и одржување конкурентност на пазарот

Jovanov, Tamara (2025) Стратегиски маркетинг: креирање и одржување конкурентност на пазарот. Универзитет Гоце Делчев, Штип, Е-библиотека. ISBN 978-608-277-096-3

[thumbnail of STRATEGISKI MARKETING - UGD UCEBNIK 2025 - PROF TAMARA J A-1-10.pdf] Text
STRATEGISKI MARKETING - UGD UCEBNIK 2025 - PROF TAMARA J A-1-10.pdf - Published Version

Download (345kB)

Abstract

Денес живееме во едно од најтурбулентните времиња, особено во поглед на почнувањето и водењето бизнис. Во рамки на динамични деловни опкружувања, значењето на стратегискиот (стратешкиот) маркетинг станува сè поголемо. Тој служи како основа за развој на успешна компанија, преку насочување на носењето информирани одлуки и поставување на патот кон одржлив раст. Како што условите на пазарите стануваат сè покомплексни и преференциите на потрошувачите се менуваат со досега невидена брзина, разбирањето на принципите на стратешкиот маркетинг е од суштинско значење за компаниите кои имаат за цел не само да опстанат, туку и да напредуваат.

Item Type: Book
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Social Sciences > Media and communications
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Tamara Jovanov
Date Deposited: 22 Jan 2025 09:36
Last Modified: 22 Jan 2025 09:36
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/35469

Actions (login required)

View Item
View Item