Ivanovska, Biljana and Xhaferri, Gzim (2024) Примена на вештачка интелигенција во наставата по странски јазик - можности и предизвици. Yearbook Faculty of Educational Sciences, 13. pp. 50-56.
Text
6953-Article Text-12414-1-10-20241107.pdf Download (463kB) |
Abstract
Вештачката интелигенција (ВИ) е еден од најзначајните трендови во 21-иот век, отворајќи нови перспективи за иднината на човештвото. Оваа технологија има големовлијание на секојдневието, олеснувајќи го истото одразлични аспекти,како на пример употреба на автономното учење и анализа на големи количини податоци. Во практика, ВИ се соочува со предизвици и отвора многу можности, вклучувајќи ги и образованието и учењето на странскитејазици. Но, дали оваа технологија може да ја замени потребата за учење на јазици и какви се најдобрите начини за интеграција на ВИ во учењето на јазици? За дагоистражиме ова, правиме анализа на употребата на ChatGPT во изучувањето на германскиот како странски јазик, со цел да ги прикажеме можностите и предизвиците што ги носат новите технологии во наставниот процес. За ова истражување, се користи Прашалник за дискурсна анализа, пополнет од студенти-германисти од два универзитетиво Р.С. Македонија. Резултатите од анализата ќе бидат презентирани во овој труд.Клучни зборови: вештачка интелигенција, странски јазик, предизвици, Прашалник за анализа на дискурс, ChatGPT
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Biljana Ivanovska |
Date Deposited: | 08 Nov 2024 11:18 |
Last Modified: | 08 Nov 2024 11:18 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/34973 |
Actions (login required)
View Item |