Temelkov, Zoran (2021) Важноста на комуникациските стратегии во банкарскиот сектор. Pari.com.mk.
Full text not available from this repository.
Official URL: https://pari.com.mk/vaznosta-na-komunikaciski-stra...
Abstract
Желбата за привлекување на нови клиенти и задржување на постоечките наметнува потреба за развивање и имплементирање на соодветна стратегија за комуникација на банките. Исто така, се наметнува потреба и за прилагодување на воспоставената стратегија. Прилагодувањето треба да биде во насока на задоволување на новите барања и потреби на клиентите.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Zoran Temelkov |
Date Deposited: | 07 Jun 2024 07:47 |
Last Modified: | 07 Jun 2024 07:47 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/34230 |
Actions (login required)
View Item |