Важноста на комуникациските стратегии во банкарскиот сектор

Temelkov, Zoran (2021) Важноста на комуникациските стратегии во банкарскиот сектор. Pari.com.mk.

Full text not available from this repository.

Abstract

Желбата за привлекување на нови клиенти и задржување на постоечките наметнува потреба за развивање и имплементирање на соодветна стратегија за комуникација на банките. Исто така, се наметнува потреба и за прилагодување на воспоставената стратегија. Прилагодувањето треба да биде во насока на задоволување на новите барања и потреби на клиентите.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Zoran Temelkov
Date Deposited: 07 Jun 2024 07:47
Last Modified: 07 Jun 2024 07:47
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/34230

Actions (login required)

View Item View Item