Туризмот и туристичката медијација во услови на глобализација

Kitanov, Vladimir and Angelkova, Tanja and Jakovlev, Zlatko (2023) Туризмот и туристичката медијација во услови на глобализација. Шеста меѓународна научна конференција. pp. 195-205.

[thumbnail of ТУРИЗМОТ И ТУРИСТИЧКАТА МЕДИЈАЦИЈА ВО УСЛОВИ НА ГЛОБАЛИЗАЦИЈА.pdf] Text
ТУРИЗМОТ И ТУРИСТИЧКАТА МЕДИЈАЦИЈА ВО УСЛОВИ НА ГЛОБАЛИЗАЦИЈА.pdf

Download (743kB)

Abstract

Туризмот во денешното турбулентно економско опкружување ја надминува генеричката
функција на одмор за туристите и преку различни елементи се стреми да го направи
туристичкото искуство посебно и единствено. Поради оваа причина, една од клучните
активности на процесот на брендирање во туризмот е создавање на идентитет, каде што
перцепцијата на препознатливост се гради преку различни категории. Тоа подразбира
заокружување на патувањето со гастрономско, велнес, наутичко или друго искуство, имајќи
предвид дека старосната граница на туристите постојано се менува.
Клучни зборови: глобализација, економско значење, туристички агенции, туроператори,
иновации.

Item Type: Article
Additional Information: УДК: 338.48-027.511 338.486.2-027.511
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Vladimir Kitanov
Date Deposited: 11 Sep 2023 09:43
Last Modified: 11 Sep 2023 09:43
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/32186

Actions (login required)

View Item View Item