Kitanov, Vladimir and Angelkova, Tanja and Jakovlev, Zlatko (2023) Туризмот и туристичката медијација во услови на глобализација. Шеста меѓународна научна конференција. pp. 195-205.
Text
ТУРИЗМОТ И ТУРИСТИЧКАТА МЕДИЈАЦИЈА ВО УСЛОВИ НА ГЛОБАЛИЗАЦИЈА.pdf Download (743kB) |
Abstract
Туризмот во денешното турбулентно економско опкружување ја надминува генеричката
функција на одмор за туристите и преку различни елементи се стреми да го направи
туристичкото искуство посебно и единствено. Поради оваа причина, една од клучните
активности на процесот на брендирање во туризмот е создавање на идентитет, каде што
перцепцијата на препознатливост се гради преку различни категории. Тоа подразбира
заокружување на патувањето со гастрономско, велнес, наутичко или друго искуство, имајќи
предвид дека старосната граница на туристите постојано се менува.
Клучни зборови: глобализација, економско значење, туристички агенции, туроператори,
иновации.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | УДК: 338.48-027.511 338.486.2-027.511 |
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Vladimir Kitanov |
Date Deposited: | 11 Sep 2023 09:43 |
Last Modified: | 11 Sep 2023 09:43 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/32186 |
Actions (login required)
View Item |