Filiposki, Oliver and Mitreva, Elizabeta (2023) Методологијата за реактивно унапредување на деловните процеси во хотелскиот сектор. In: 6. Меѓународна научна конференција „Предизвиците на туризмот и бизнис логистиката во 21 век”, 19.05.2023, Порта Македонија - Скопје.
Text
5770-Article Text-10129-1-10-20230522.pdf Download (470kB) |
Abstract
Во овој труд фокусот е ставен на анализа на клучните претпоставки поврзани со начинот на кој треба да се планираат, организираат, воспостават и контролираат активностите во деловните процеси, како и континуираното подобрување на квалитетот во хотелската индустрија. Овие претпоставки се поврзани со: постојаното следење на барањата на модерните туристи, почитување на принципите и стандардите за квалитет, воспоставување функционални организации на бизнисот, постоење на неопходни ресурси (човечки, финансиски и материјални), вклучување на туристите и други субјекти во процесот на создавање и испорака на хотелските услуги и примена на современи технолошки системи во хотелската работа.
Целта е да се обезбеди производ (услуга) кој со својот квалитет ќе ги задоволи или надмине очекувањата на неговите корисници. Целосната одговорност во сите овие активности е во управувачките структури на хотелите.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Oliver Filiposki |
Date Deposited: | 11 Aug 2023 11:12 |
Last Modified: | 11 Aug 2023 11:12 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/32038 |
Actions (login required)
View Item |