Современи тенденции во развојот на интелектуалното воспитание

Petrova Gjorgjeva, Emilija (2009) Современи тенденции во развојот на интелектуалното воспитание. Воспитание, 6 (10). pp. 23-30.

[thumbnail of 220-338-1-PB.pdf]
Preview
Text
220-338-1-PB.pdf

Download (270kB) | Preview

Abstract

Современите трендови и тенденции во развојот на интелектуалното воспитание во центарот на вниманието ги ставаат ученикот и наставникот. Во таа смисла, основно прашање кое се поставува е: како да се надмине состојбата во образованието која е насочена кон меморирање и помнење на факти и податоци од страна на учениците, а да се дојде до една поинаква ситуација во која ученикот ќе учи со откривање, истражување. Пред се, се мисли на надминување на пасивната позиција на ученикот во наставниот процес и давање предност на активната улога на ученикот во воспитно-образновниот процес. Таа активна позиција претпоставува самостојно стекнување знаења, планирање, организирање и реализирање на сопствените активности. Освен улогата на ученикот, потребно е да се измени и улогата на наставникот. Имено, од дистрибутер на знаења тој треба да добие улога на водач и насочувач на наставата.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: интелектуално воспитание, ученик, наставник
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Emilija Petrova Gorgeva
Date Deposited: 06 Dec 2012 08:58
Last Modified: 09 Feb 2015 11:18
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/3124

Actions (login required)

View Item View Item