Petrova Gjorgjeva, Emilija (2009) Современи тенденции во развојот на интелектуалното воспитание. Воспитание, 6 (10). pp. 23-30.
Preview |
Text
220-338-1-PB.pdf Download (270kB) | Preview |
Abstract
Современите трендови и тенденции во развојот на интелектуалното воспитание во центарот на вниманието ги ставаат ученикот и наставникот. Во таа смисла, основно прашање кое се поставува е: како да се надмине состојбата во образованието која е насочена кон меморирање и помнење на факти и податоци од страна на учениците, а да се дојде до една поинаква ситуација во која ученикот ќе учи со откривање, истражување. Пред се, се мисли на надминување на пасивната позиција на ученикот во наставниот процес и давање предност на активната улога на ученикот во воспитно-образновниот процес. Таа активна позиција претпоставува самостојно стекнување знаења, планирање, организирање и реализирање на сопствените активности. Освен улогата на ученикот, потребно е да се измени и улогата на наставникот. Имено, од дистрибутер на знаења тој треба да добие улога на водач и насочувач на наставата.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | интелектуално воспитание, ученик, наставник |
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Emilija Petrova Gorgeva |
Date Deposited: | 06 Dec 2012 08:58 |
Last Modified: | 09 Feb 2015 11:18 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/3124 |
Actions (login required)
View Item |