Родителските улоги и социјалниот развој на надарените ученици

Petrova Gjorgjeva, Emilija and Kitanova, Irena (2009) Родителските улоги и социјалниот развој на надарените ученици. In: First International Conference - Talented and gifted creators of progress (theory and practice), 16-17 октомври, Битола-Охрид.

[thumbnail of International_Conference_b.pdf]
Preview
Text
International_Conference_b.pdf

Download (5MB) | Preview

Abstract

Социјалното однесување опфаќа широк опсег на различни постапки кои се насочени за доброто на другиот.
Социјалното однесување всушност се дефинира како однесување кое е насочено за доброто на другиот и опфаќа широк опсег на различни облици на однесување, како што се: давање на социјални добра, давање социјална-психолошка помош и подршка, помагање во некоја работа, давање на физичка помош и заштита, покажување на љубезност, внимателност и подготвеност за соработка.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Uncontrolled Keywords: просоцијално однесување, родителски улоги, воспитни ставови, стилови на опишување надарени ученици
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Emilija Petrova Gorgeva
Date Deposited: 06 Dec 2012 09:32
Last Modified: 18 Jun 2013 12:29
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/3117

Actions (login required)

View Item View Item