Petrova Gjorgjeva, Emilija and Kitanova, Irena (2009) Родителските улоги и социјалниот развој на надарените ученици. In: First International Conference - Talented and gifted creators of progress (theory and practice), 16-17 октомври, Битола-Охрид.
Preview |
Text
International_Conference_b.pdf Download (5MB) | Preview |
Abstract
Социјалното однесување опфаќа широк опсег на различни постапки кои се насочени за доброто на другиот.
Социјалното однесување всушност се дефинира како однесување кое е насочено за доброто на другиот и опфаќа широк опсег на различни облици на однесување, како што се: давање на социјални добра, давање социјална-психолошка помош и подршка, помагање во некоја работа, давање на физичка помош и заштита, покажување на љубезност, внимателност и подготвеност за соработка.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | просоцијално однесување, родителски улоги, воспитни ставови, стилови на опишување надарени ученици |
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Emilija Petrova Gorgeva |
Date Deposited: | 06 Dec 2012 09:32 |
Last Modified: | 18 Jun 2013 12:29 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/3117 |
Actions (login required)
View Item |