Ivanovska, Biljana (2012) Практични идеи за предавање (начини како да се добие „feedback“ - повратна информација од студентите). Yearbook 2012, Faculty of Filology, 3 (3). pp. 9-12. ISSN 1857- 8667
Preview |
Text
__ugd.edu.mk_private_UserFiles_biljana.ivanovska_Desktop_Biljana Ivanovska tekst Zbornik 2012.pdf Download (497kB) | Preview |
Abstract
Повратната реакција на студентите која се однесува на нашите предавања може да има непроценливо значење за наставниот процес. Дали ние секогаш добиваме искрен „фидбек“ од нашите студенти? Бидејќи многу од нас предаваат во контекст кој е насочен кон студентот, логично е да се поттикнат мислите и идеите на студентите кои се однесуваат на нашите предавања. Размислувајте за фидбекот и имајте влијание врз него. Собирањето информации е добро за нашата свест и може да имплицира одредени промени во наставата. Како ќе реагирате на негативен фидбек од студентите? Се обидувам да ги охрабрам наставниците да експериментираат со нови наставни техники и да се придзвикаат самите себе си со одредени техники на предавање.
Клучни зборови: повратна информација, практични идеи, техники на предавање.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Biljana Ivanovska |
Date Deposited: | 05 Dec 2012 11:33 |
Last Modified: | 07 Aug 2015 10:06 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/3084 |
Actions (login required)
View Item |