Ivanovska, Biljana and Daskalovska, Nina (2012) Персонализацијата во наставата по странски јазик не е само наука, туку и уметност. Годишен зборник 2012 - Филолошки факултет, 3. pp. 65-68. ISSN 1857-7059
Preview |
Text
Персонализација во наставата.pdf Download (406kB) | Preview |
Abstract
Апстракт: Овој труд дава осврт на персонализацијата во наставниот процес и нејзина имплементација во индивидуаниот пристап при предавањето и изучувањето на странски јазик, преку семинари кои се изведуваат на Филолошкиот факултет во Штип, а се ориентирани кон постигнување резултати на индивидуално ниво при работа со студентите. Преку персонализација на наставниот процес, ниту еден учебник не е доволен сам за себе, така што наставниците не треба да ги обесхрабруваат студентите во постигнување на претходно утврдените цели и треба да ја преиспитаат својата функција и улога за доброто на сите страни инволвирани во наставата. Крајната цел на образовниот процес е да се даде автономија на студентите и да им се помогне да станат независни и креативни личности, преку изучувањето и користењето на странскиот јазик.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Biljana Ivanovska |
Date Deposited: | 17 Dec 2012 07:26 |
Last Modified: | 07 Aug 2015 10:08 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/3081 |
Actions (login required)
View Item |