Didattica della lingua italiana 2 (Методика на наставата по италијански јазик 2)– рецензирана скрипта

Koceva, Vesna (2022) Didattica della lingua italiana 2 (Методика на наставата по италијански јазик 2)– рецензирана скрипта. ISBN 978-608-244-937-1.

[thumbnail of Ракописот со наслов „Didattica della lingua italiana 2 (Методика на наставата по италијански јазик 2)“ – рецензирана скрипта од автор доцент д-р Весна Коцева е пишуван според наставниот план и програма за предметот Методика на наставата по италијански јаз] Text (Ракописот со наслов „Didattica della lingua italiana 2 (Методика на наставата по италијански јазик 2)“ – рецензирана скрипта од автор доцент д-р Весна Коцева е пишуван според наставниот план и програма за предметот Методика на наставата по италијански јаз)
DIDATTICA DELLA LINGUA ITALIANA 2, скрипта.pdf - Submitted Version

Download (1MB)

Abstract

Текстот на скриптата се состои од вовед и три глави.
Првата глава Rasegna delle teorie dell'acquisizione e/o dell'apprendimento della lingua straniera (Преглед на теориите за усвојување и/или учење на странскиот јазик) е посветена на теориите за усвојување и/или учење на странскиот јазик. Најпрво се објаснува разликата помеѓу термините мајчин јазик, странски јазик, втор јазик и меѓујазик, а потоа се согледува различното толкување на термините учење и усвојување на јазикот преку психолошките и лингвистичките правци кои ги идентификуваат и ги дефинираат овие термини. Во втората глава Apprendimento esplicito ed implicito della lingua straniera (Експлицитно и имплицитно учење на странскиот јазик) прво се посветува внимание на објаснувањето на разликата меѓу имплицитното и експлицитното знаење, учење и настава, а потоа се дискутира за поврзаноста меѓу експлицитното и имплицитното знаење и за видовите на експлицитна и имплицитна настава. Во третата глава Input processing e l’approccio Processing Instruction: imparare a processare la lingua straniera (Обработка на инпут и пристапот Поучување граматика со обработка на инпут: да се научи да се процесира странскиот јазик) најпрво, преку селектирање на најзначајните дефиниции, хронолошки се разгледува употребата и дефинирањето на термините инпут, интејк и аутпут. Потоа се дискутира за теоријата за обработка на инпут на Ван Патен и детално се опишува неговиот пристап за поучување граматика на некој странски јазик преку претставување на принципите на овој пристап. Во продолжение се дава опис на карактеристиките на овој тип настава и се посочуваат упатствата кои треба да се почитуваат со цел да се креираат активности со структуриран инпут. Потоа се наведуваат видовите на активности со структуриран инпут.

Item Type: Teaching Resource
Subjects: Humanities > Languages and literature
Divisions: Faculty of Philology
Depositing User: Vesna Koceva
Date Deposited: 27 Dec 2022 12:27
Last Modified: 27 Dec 2022 12:27
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/30770

Actions (login required)

View Item View Item