Veselinova, Elena and Dimitkova, Angela (2022) Пентагон на брендот: градење и управување на успешен бренд. Годишен зборник 2022 , Универзитет ” Гоце Делчев” – Штип, Економски факултет, 23 (1). ISSN 1857- 7628
Text
Пентагон на брендот.pdf Download (402kB) |
Abstract
Во овој труд се зборува за брендовите – зошто се важни, што претставуваатза потрошувачите, кои се петте фази на моделот Пентагон во процесот на градење на вредност на брендот и што треба да прават фирмите за нивно правилно менаџирање. Главната цел е да се дефинираат и сублимираат клучните специфики на успешниот бренд преку петте последователни фази на предложениот модел. Компанијата постои за да ги оствари очекувањата на акционерите, па така, брендот постои со цел да генерира долгорочен профит. Затоа, јадрото на брендот ги опфаќа 4-те P
на Philip Kotler како и пакувањето, услугата и проценката на добивката/ загубата. Овие седум варијабли се адаптираат, како што брендот се гради низ одделните фази.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Elena Veselinova |
Date Deposited: | 06 Dec 2022 09:59 |
Last Modified: | 06 Dec 2022 09:59 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/30621 |
Actions (login required)
View Item |