Tasevska, Marica (2022) Трите фази на јазичниот израз. Годишен зборник 2022 - Филолошки факултет, УГД Штип, 19 (13). pp. 19-25. ISSN 1857-7059
Text
4614 Download (2kB) |
|
Text
trite fazi na jazicniot izraz.pdf Download (2MB) |
Abstract
Целта на секоја модерна настава по странски јазик е стекнување јазични компетенции, односно оспособување на учениците за правилна употреба на јазикот во една комуникативна секојдневна ситуација. Но, што всушност се случува при зборувањето? Искуството покажува дека и покрај осумгодишното задолжително учење на германскиот јазик во основните и средните училишта сепак учениците не се чувствуваат подготвени да учествуваат во една комуникативна ситуација. Дали тоа се должи на тоа што премногу се размислува за она што треба да се сподели? Како истото да се формулира на странскиот јазик? Дали усвоената лексиката е доволна правилно да се сподели мислата? Дали потешкотиите се јавуваат при конципирање на реченицата? Дали соговорникот акустички добро ќе ја разбере пораката? Ова се само дел од прашањата кои се предмет на истражување во овој труд. Се анализираат трите фази низ кои се формира јазичниот израз и се детектираат проблемите кои се јавуваат во секоја фаза, со цел успешно надминување на истите и непречена комуникација на странскиот јазик
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Marica Tasevska |
Date Deposited: | 04 May 2023 08:49 |
Last Modified: | 04 May 2023 08:49 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/30474 |
Actions (login required)
View Item |