Маркетинг менаџмент (e-практикум)

Miteva, Natasha (2022) Маркетинг менаџмент (e-практикум). ISBN 978-608-244-917-3.

[thumbnail of Маркетинг менаџмент е-практикум 2022.pdf] Text
Маркетинг менаџмент е-практикум 2022.pdf

Download (569kB)

Abstract

Главната цел на маркетинг менаџментот е да креира и да примени ефикасни маркетинг програми коишто ќе придонесат кон развој и исполнување на широки бизнис цели. Овој е-практикум е наменет за студентите коишто го изучуваат предметот Маркетинг менаџмент на Факултетот за туризам и бизнис логистика при Универзитетот „Гоце Делчев“ во Штип. Основната цел е да поттикне размислувања и дискусии кои ќе придонесат во решавањето на проблеми со кои се соочуваат маркетинг менаџерите во сите организации ширум светот. Вежбите во практикумот се поврзани со материјата обработена во е-скриптата Маркетинг менаџмент. На почетокот се дадени и предлог-теми за изработка на проектни задачи по истоимениот предмет. Како прво издание, овој е-практикум не ја исклучува можноста за постоење на одредени недостатоци, а секоја добронамерна сугестија и забелешка ќе биде прифатена со особено задоволство.

Item Type: Teaching Resource
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Natasa Miteva
Date Deposited: 04 Nov 2022 10:04
Last Modified: 04 Nov 2022 10:04
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/30427

Actions (login required)

View Item View Item