Miteva, Natasha (2022) Маркетинг менаџмент (e-практикум). ISBN 978-608-244-917-3.
Text
Маркетинг менаџмент е-практикум 2022.pdf Download (569kB) |
Abstract
Главната цел на маркетинг менаџментот е да креира и да примени ефикасни маркетинг програми коишто ќе придонесат кон развој и исполнување на широки бизнис цели. Овој е-практикум е наменет за студентите коишто го изучуваат предметот Маркетинг менаџмент на Факултетот за туризам и бизнис логистика при Универзитетот „Гоце Делчев“ во Штип. Основната цел е да поттикне размислувања и дискусии кои ќе придонесат во решавањето на проблеми со кои се соочуваат маркетинг менаџерите во сите организации ширум светот. Вежбите во практикумот се поврзани со материјата обработена во е-скриптата Маркетинг менаџмент. На почетокот се дадени и предлог-теми за изработка на проектни задачи по истоимениот предмет. Како прво издание, овој е-практикум не ја исклучува можноста за постоење на одредени недостатоци, а секоја добронамерна сугестија и забелешка ќе биде прифатена со особено задоволство.
Item Type: | Teaching Resource |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Natasa Miteva |
Date Deposited: | 04 Nov 2022 10:04 |
Last Modified: | 04 Nov 2022 10:04 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/30427 |
Actions (login required)
View Item |