Qahili, Perparim and Sherifi, Faton (2022) Туристичка промоција на културните вредности. Годишен Зборник на Факултет за туризам и бизнис логистика, 1. pp. 57-66.
Text
Туристичка промоција на културните вредности.pdf Download (1MB) |
Abstract
Културните вредности се создавале и се создаваат низ вековите низ светот и кај нас. Многу културни вредности се популарни дестинации за милиони туристи ширум светот. Нашата земја има долга и интересна културна историја која остави траги низ целата земја. Многу од нив се непознати и луѓето сакаат да знаат за нив, и секако, за туристите. Бројни се туристичките миграции кои имаат културна потреба за основа. Кај нас туристичката презентација на културните вредности е незадоволителна и успешни примери кои го покажуваат интересот на нашата туристичка јавност. Дали значењето на подобра туристичка промоција на културните вредности е најдоброто препознавање и вреднување на овие вредности?
Промовирање на културните вредности во туризмот значи - ревитализација на објектите, организација на културни активности: организација на училишна култура, уметност и занаетчиство. Општо земено, културно- историските објекти треба да бидат застапени во целост и да не се одвојуваат од културните активности.
Станува збор и за археолошките населби на Косово кои се многубројни на неговата територија, како што се неолитот, римскиот период, итн. Стоки кои ги сместуваат меѓу најважните туристички вредности и се повеќе иницијатори на туристичките движења.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Social and economic geography |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Cane Koteski |
Date Deposited: | 18 Aug 2022 07:13 |
Last Modified: | 18 Aug 2022 07:13 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/30018 |
Actions (login required)
View Item |