Magdinceva Sopova, Marija and Stojanovska-Stefanova, Aneta (2021) Политики и практики за развој на социјалното претприемништво. Challenges of tourism and business logistics in the 21st century ISCTBL 2021-Conference Proceedings, 4 (1). pp. 80-85. ISSN 978-608-244-824-4
Text
ПОЛИТИКИ И ПРАКТИКИ ЗА РАЗВОЈ НА СОЦИЈАЛНОТО ПРЕТПРИЕМНИШТВО.pdf Download (1MB) |
Abstract
Современите процеси на глобална интеграција и изразена здравствена и економска криза предизвикани од влијанието на вирусот Ковид-19 го менува претприемничкиот концепт на работа на претпријатијата. Социјалното претприемништво претставува современа форма на претприемништво преку која се заменува или надоградува традиционалниот пристап на претприемништвото. Социјалното претприемништво претставува процес на континуирано спроведување нeкономски активности под одредени услови на работење со активна вклученост на марганализирани групи во општеството. Поради тоа од голема важност за унапредување и развој на овој вид претприемништво е примената на соодветни политики и практики. Политиките претставуваат сет, збир од правила на однесување во рамки на претпријатијата кои го олеснуваат процесот на одлучување. Практиките имаат за цел подобрување или усовршување на определени организациски однесувања и дејствувања. Бидејќи социјалното претприемништво и социјалните претпријатија се карактеризираат со специфични карактеристики во рамките на овој труд ќе бидедаден теоретски приказ и дефинирање на термините социјално претприемништво и социјално претпријатие како и факторите кои влијаат на креирањето на адекватни политики и практики.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business Social Sciences > Law Social Sciences > Other social sciences Social Sciences > Political Science |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Aneta Stojanovska |
Date Deposited: | 11 Feb 2022 08:51 |
Last Modified: | 11 Feb 2022 08:51 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/29371 |
Actions (login required)
View Item |