Влијание на традиционалните и дигиталните комуникациски системи врз изборот на туристичката дестинација Попова Шапка

Zakoski, Ilija (2020) Влијание на традиционалните и дигиталните комуникациски системи врз изборот на туристичката дестинација Попова Шапка. In: Шеста меѓународна научна конференција: Дигитализација и сајбер безбедност како менаџерски предизвици.

[thumbnail of ZBORNIK BAS_compressed.pdf] Text
ZBORNIK BAS_compressed.pdf

Download (912kB)

Abstract

Рапидниот развој на информациските и комуникациски технологии го менуваат начинот на кој работиме,
живееме и учиме Во делот на туристичките услуги современите информациски технологии го олесниле изборот на
дестинација и им овозможуваат на туристите да се информираат за дестинацијата која ја избрале пред патувањето.
Секоја туристичка дестинација која сака афирмација на пазарот на туризмот мора да користи информациските и
комуникациските технологии без кои скоро е невозможно да се води конкурентен бизнис. Традиционалните
комуникации за промоција на туристичка дестинација (радио, телевизија, весници, часописи, препорака од
пријатели и сл) се уште завземаат значајно место особено кај повозрасната популација која недоволно ги користо
дигиталните комуникации. Цел на истражувањето е влијание на традиционалните и дигиталните комуникациски
системи врз изборот на туристичката дестинација Попова Шапкa.
Податоците за ова истражување добиени се преку анкетен прашалник кој содржи шест прашања. Првите
три прашања се однесуваат на структурата на испитуваната група по пол возраст и степен на образование а другите
три прашања се однесуваат на користените информатички комуникациски системи при избор на Попова Шапка за
нивна туристичка дестинација. Според резултатите од анкетата доминира машката популација (60,4%) ,возраста од
41-60 години (45,9%) и лица со средно образование (53,9%). При изборот на туристичката дестинација Попова
Шапка, 38,6% од туристите користеле само дигитални информациски технологии и тоа 53,6% тоа биле социјалните
мрежеи. Современите комуникациски технологии се повеќе по наоѓаат своето место во туризмот.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Dejan Metodijeski
Date Deposited: 17 Dec 2021 09:21
Last Modified: 17 Dec 2021 09:21
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/28913

Actions (login required)

View Item View Item