Stojanova, Radmila (2021) Влијанието на мотивацијата врз компонентите на оперативното ниво на менаџментот. Masters thesis, Goce Delcev University Stip.
Text
09.11.2021, Radmila, Magistarski trud lektorirano.pdf Download (2MB) |
Abstract
Извлекувањето максимум од луѓето со кои се работи е клучна функција на
менаџирањето. Учењето за тоа како да се влијае врз однесувањето на
вработените се смета за посебна уметност. Новите менаџери поставуваат
основа за успех кога ќе се обидат да научат како да имаат позитивен ефект
врз оние што ги надгледуваат.
Менаџментот е социјална уметност која честопати бара личен допир.
Многу нови менаџери обично се избираат поради поседувањето на
,,технички вештини“. Само тешките вештини не се доволни за успех.
Значање има и меката страна на управувањето, која е барем исто толку
важна како и техничките вештини1
.
Квалитетите на добар менаџер вклучуваат можност за работа со други и
завршување на работите преку други луѓе. Без вештини за работа со луѓе,
кариерата на претпоставениот има тенденција да го направи патот кон
врвот многу потежок за да се постигне.
Ефективните менаџери имаат способност да ги мотивираат оние со кои
работат да се однесуваат на специфичен начин, насочен кон целта.
Мотивацијата најчесто се дефинира како енергизирање, насочување и
одржување на напорите на вработените. Мотивираниот тим треба да биде
енергичен и возбуден за извршување на задачите. Тие треба да бидат
насочени кон правење на она што е важно за организацијата. Менаџерите
преферираат постојан напор од своите вработени, така што тие треба
напорно да работат често и без оглед на надзорот од менаџерот.
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Katerina Hadzi-Vasileva |
Date Deposited: | 25 Nov 2021 10:11 |
Last Modified: | 25 Nov 2021 10:11 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/28826 |
Actions (login required)
View Item |