Arsova, Monika (2016) Стратегиите на промоција и на дистрибуција на прехранбените производи на примерот на претпријатието „Брилијант“-Штип. Masters thesis, Institute of Economics, Skopje.
Text
Магистерски труд- Моника Арсова.pdf - Published Version Download (1MB) |
Abstract
Стратегиите на промоција и дистрибуција се дел од маркетинг стратегијата на секое претпријатие, за чие креирање се задолжени посебни кадри чии профили соодвествуваат на овие потреби. Нивна улога е да осмислат и планираат како на најдобар начин да се приближат до потрошувачите, како и одбирање и структурирање на најдобри, најефикасни начини на приближување на производите до потрошувачите. Комплексноста на оваа проблематика лежи во различните можности кои стојат на располагање за креирачите на овие стратегии како и потребата од планирање. Двата типа на стратегии може да бидат применувани и во претпријатија кои спаѓаат во прехрамбената индустрија. Најчесто добрата кои произлегуваат од оваа индустрија се нужни добра, користени во секојдневието на населението. Покрај ова, стратегиите на
промоција и дистрибуција се применуваат и во нивното пласирање на пазарите, а причината за ова се гледа во големиот број на конкуренти, кои постојано се јавуваат како
заканувачи за секое претпријатие. На стратегиите на промоција и дистрибуција може да се гледа како на планови за идните активности на претпријатието, кои треба да обезбедат остварување на поставените краткорочни и долгорочни цели на претпријатието.
Клучни зборови: маркетинг стратегија; прехранбена индустрија, прехранбени производи; промоција, дистрибуција
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Monika Arsova |
Date Deposited: | 16 Nov 2021 12:42 |
Last Modified: | 16 Nov 2021 12:42 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/28779 |
Actions (login required)
View Item |