Mitreva, Elizabeta (2021) Менаџмент на квалитетот во туристичката индустрија. Универзитет „Гоце Делчев", Факултет за туризам и бизнис логистика, Штип. ISBN 978-608-244-790-2
Text
za repozitorium.pdf - Other Download (730kB) |
Abstract
Во овој труд се презентирани и избрани различни извори од домашната и странска литература и се презентирани многу примери од практиката. За авторот беше особено драгоцено искуството споделено од страна на хотелската индустрија при спроведеното истражување и личните контакти со дел од менаџментот со голем дел од хотелите.
Во сублимирањето на трудот авторот се послужи и со голем материјал обезбеден како резултат на долгогодишната работа во оваа област, каде што имаше прилика да учествува во работата на бројни стручни и научни собири поврзани со бизнисот на претпријатијата и примената на стандардите за квалитетот во хотелиерството.
Убедувањето на авторот е дека книгата е доволно информативна, поучна за разбирање на голем дел од проблемите со кои се соочува оваа стопанска гранка, но и поттикнувачка за развој на нови иницијативи. Во таа смисла, учебникот останува отворен за додавање нови елементи во архитектурата за управување со квалитетот во хотелиерството.
Книгата може да послужи и на сите стручни кадри кои се вработени во хотелската и услужна дејност со цел подобрување на квалитетот на производот, деловните процеси и услугите кои ги нудат.
Item Type: | Book |
---|---|
Additional Information: | DOI https://www.doi.org/10.46763/9786082447902 |
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Elizabeta Mitreva |
Date Deposited: | 29 Mar 2021 10:04 |
Last Modified: | 29 Mar 2021 10:04 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/27961 |
Actions (login required)
View Item |