Jovanova-Mitkovska, Snezana and Popeska, Biljana (2020) Модели на наставна работа. Годишен зборник на Факултетот за образовни науки, 9. pp. 23-35. ISSN 1409-9187
Preview |
Text
JOvanova-Mitkovska& Popeska_Godisen zbornik No9 FON.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Образовните институции беа, се и ќе бидат поставени пред низа
предизвици во смисла како, на кој начин истите да се трансформирааат да би биле
отворени “колевки” за бројните млади генерации од сите слоеви на општеството.
Денес, посебно во услови на пандемија, во услови на се поголем продор на современата
технологија и наука во наставниот процес, во услови кога се трага по најефикасни начини
на учење, поучување на учениците, во насока на јакнење на ефикасноста, ефективноста
во наставата, во смисла, онлајн, настава со физичко присуство или комбиниран модел на
настава, се повеќе се соочуваме со предизвикот избор на најдоброто решение, најдобар
модел за настава кој ќе му биде од полза на родителот, наставникот, а пред се на ученикот.
Во таа смисла се обидовме да одгатнеме неколку значајни прашања: Кои и какви
модели на настава практикуваме? Кои се карактеристики на еден или друг модел на
настава? Кои се сличностите, разликите помеѓу нив? Кои се предностите на еден или
друг модел? Кој модел/модели на настава можат да ни овозможат постигање на повисоки
постигања на учениците, посебно кога станува збор за изведба на наставата во услови на
пандемија?... Мноштво прашања, чии одговори ги елаборираме во овој труд.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Biljana Popeska |
Date Deposited: | 10 Feb 2021 08:26 |
Last Modified: | 10 Feb 2021 08:26 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/27695 |
Actions (login required)
View Item |