Моќта на фразеологизмите во светот на рекламите

Kuzmanovska, Dragana and Ristova, Lidija and Ivanova, Biljana (2020) Моќта на фразеологизмите во светот на рекламите. Зборник на трудови / Петта меѓународна научна конференција ФИЛКО филологија, култура и образование (V). ISSN 978-608-244-787-2

[thumbnail of 4147-Article Text-6874-1-10-20210203.pdf]
Preview
Text
4147-Article Text-6874-1-10-20210203.pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Јазикот како главна алатка за вербална и невербална комуникација секако дека е присутен и во јазичните единици т.н. реклами. The advertiser has to buy his way to the public‘s attention (Leech 1966:26). Рекламите имаат за цел да го привлечат вниманието на целната група наречена потрошувачи или корисници на производи и за да се направи што е можно повпечатлива реклама се употребуваат различни механизми меѓу кои ние како лингвисти ги потенцираме фразеологизмите поради нивната сликовитост, односно метафоричност. Man darf [...] behaupten, daß für die gesamte Werbespracheein äußerst hoher Anteil an Phraseologismen zu registrierenist. Wodurch ist nun die Art der vorkom-menden Phraseologismen und ihre Verwendung charakterisiert?(Burger, 1991a:16)Трудот има за цел пред сѐ да го истакне високиот степен на конотативен и креативен потенцијал на фразеологизмите. Условени од нивните специфични обележја и својства, фразеологизмите имаат способност да ја пренесат пораката од производителот до масовната публика без да вметнат елементи на субјективизам.

Item Type: Article
Subjects: Humanities > Languages and literature
Divisions: Faculty of Philology
Depositing User: Biljana Petkovska
Date Deposited: 06 Feb 2021 08:31
Last Modified: 06 Feb 2021 08:32
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/27596

Actions (login required)

View Item View Item