Учебникот – нов предизвик на медиумската дидактика

Mirascieva, Snezana (2020) Учебникот – нов предизвик на медиумската дидактика. Yearbook, Faculty of Educational Sciences. ISSN 1409-9187

[thumbnail of 3769-Article Text-6357-1-10-20201102 (2).pdf]
Preview
Text
3769-Article Text-6357-1-10-20201102 (2).pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Учебникот како наставно средство за работа на наставникот и ученикот е
доминантен медиум во наставата. Следејќи го техничко-технолошкиот развој, формата
во која се јавува значително се менува иако неговата намена, функција и цел остануваат
исти. Трудот во таа смисла го третира прашањето за современ учебник во двете форми,
печатена и електронска како нов предизвик на медиумската дидактика. Сосема јасна
е констатацијата дека печатениот и е-учебникот н треба да се спротивставуваат како
конкуренти, туку ќе бидат современи доколку ја следат современата воспитно-образовна
ориентација а квалитетни доколку обезбедат услови за потребните дидактичкометодички вредности.
Клучни зборови: учебник, печат, електронски, настава, средство, дидактика

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Daniela Koceva
Date Deposited: 05 Feb 2021 08:24
Last Modified: 05 Feb 2021 08:24
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/27526

Actions (login required)

View Item View Item