Mirascieva, Snezana (2019) Учебникот – нов предизвик на медиумската дидактика. Yearbook, Faculty of Educational Sciences. ISSN 1409-9187
Preview |
Text
SM19.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Учебникот како наставно средство за работа на наставникот и ученикот е
доминантен медиум во наставата. Следејќи го техничко-технолошкиот развој, формата
во која се јавува значително се менува иако неговата намена, функција и цел остануваат
исти. Трудот во таа смисла го третира прашањето за современ учебник во двете форми,
печатена и електронска како нов предизвик на медиумската дидактика. Сосема јасна
е констатацијата дека печатениот и е-учебникот н треба да се спротивставуваат како
конкуренти, туку ќе бидат современи доколку ја следат современата воспитно-образовна
ориентација а квалитетни доколку обезбедат услови за потребните дидактичко-
методички вредности.
Клучни зборови: учебник, печат, електронски, настава, средство, дидактика.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Daniela Koceva |
Date Deposited: | 01 Feb 2021 09:13 |
Last Modified: | 01 Feb 2021 09:13 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/27389 |
Actions (login required)
View Item |