Учебникот – нов предизвик на медиумската дидактика

Mirascieva, Snezana (2019) Учебникот – нов предизвик на медиумската дидактика. Yearbook, Faculty of Educational Sciences. ISSN 1409-9187

[thumbnail of SM19.pdf]
Preview
Text
SM19.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Учебникот како наставно средство за работа на наставникот и ученикот е
доминантен медиум во наставата. Следејќи го техничко-технолошкиот развој, формата
во која се јавува значително се менува иако неговата намена, функција и цел остануваат
исти. Трудот во таа смисла го третира прашањето за современ учебник во двете форми,
печатена и електронска како нов предизвик на медиумската дидактика. Сосема јасна
е констатацијата дека печатениот и е-учебникот н треба да се спротивставуваат како
конкуренти, туку ќе бидат современи доколку ја следат современата воспитно-образовна
ориентација а квалитетни доколку обезбедат услови за потребните дидактичко-
методички вредности.
Клучни зборови: учебник, печат, електронски, настава, средство, дидактика.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Daniela Koceva
Date Deposited: 01 Feb 2021 09:13
Last Modified: 01 Feb 2021 09:13
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/27389

Actions (login required)

View Item View Item