Политики на високо образование: Веројатност во перцепциите на средношколците за студирање на универзитетите

Stojanovski, Strasko and Koceva Lazarova, Limonka and Todorova, Biljana (2020) Политики на високо образование: Веројатност во перцепциите на средношколците за студирање на универзитетите. Proceedings of the Seventh International Scientific Conference 'Social changes in the global world' (7). pp. 729-756. ISSN 978-608-244-778-0

[thumbnail of Trud.pdf]
Preview
Text
Trud.pdf

Download (5MB) | Preview

Abstract

Реформите во Високото образование, од воведувањето на ЕКТС системот до денес, означуваат еволутивна етапа во македонскиот високообразовен систем. Ваквите реформи го комерцијализираа образовниот процес со мултиимпликација и дисперзија, за студирање на македонски студенти надвор од државата упатува на глобални и регионални образовни политики на либерализација на образовниот процес. Сепак, политиките во високото образование, како во регионот, така и во земјата упатуваат на доминација на квалитетот и квантитетот во државните наспроти приватните високообразовни институции. Ваквите движења се пресликуваат и во перцепциите на средношколците во однос на можноста за продолжување на нивното образование на терцијално ниво.

Item Type: Article
Subjects: Humanities > Other humanities
Divisions: Faculty of Law
Depositing User: Biljana Todorova
Date Deposited: 23 Dec 2020 08:24
Last Modified: 23 Dec 2020 08:24
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/26918

Actions (login required)

View Item View Item