Ivanova, Biljana and Kirova, Snezana and Kuzmanovska, Dragana (2020) Анксиозноста кај учениците при изучувањето на странски јазик. Годишен зборник на Факултетот за образовни науки. ISSN 1409-9187
Preview |
Text
Анксиозноста кај учениците при изучувањето на странски јазик.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Голем број истражувања сугерираат дека анксиозноста има голем ефект
врз стекнувањето на втор јазик. Од средината на осумдесеттите години на минатиот век
има значителен број на истражувања кои даваат докази за третирање на аксиозноста
како концептуално специфична за контекстот на стекнување јазик. Идентификацијата
на анксиозноста при учење јазик привлекува големо внимание на истражувачите.
Различните манифестации кај учениците според однесувањето поврзано со анксиозност
покажуваат некои симптоми кои сугерираат дека јазичната анксиозност има силно
влијание врз искуството на учење на јазик. Научниците за втор јазик идентификувале
широк спектар на фактори кои се поврзани со јазичната анксиозност. Тие тврдат дека
анксиозните реакции се предизвикани од реални тешкотии кои произлегуваат од
суптилни когнитивни операции кога студентите обработуваат јазик.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Biljana Petkovska |
Date Deposited: | 07 Oct 2020 08:27 |
Last Modified: | 07 Oct 2020 08:27 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/26611 |
Actions (login required)
View Item |