Формирање на цена во фазата на воведување од животниот циклус на производите

Jovanov, Tamara and Davcev, Ljupco and Temjanovski, Riste (2011) Формирање на цена во фазата на воведување од животниот циклус на производите. Yearbook, Faculty of Economics, Goce Delcev University - Stip, 3 (1). pp. 165-175. ISSN 1857- 7628

[thumbnail of yearbook-Faculty of Economics-2011.pdf]
Preview
Text
yearbook-Faculty of Economics-2011.pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

Проблематиката на формирањето на цените се вбројува меѓу
најзначајните прашања и проблеми во примената на маркетинг концептот на работење и воопшто во функционирањето на стопанските и нестопанските субјекти. Ситуацијата од аспект на оваа проблематика во рамките на нашите домашни претпријатија е на незавидно ниво, односно истите применуваат премногу поедноставени или упростени методи при формирањето на цените на своите производи/услуги, одредуваат цени кои инволвираат преголеми трошоци, одредуваат цени кои не го земаат предвид остатокот од маркетинг миксот, вклучуваат многу малку критериуми
при формирањето на цената и тешко ги алоцираат придонесите во вкупниот профит од секој производ/услуга поединечно. Уште помалку, претпријатијата обрнуваат внимание на усогласеност на цената со фазата од животниот циклус во која се наоѓа производот.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Ljupco Davcev
Date Deposited: 30 Nov 2012 10:52
Last Modified: 14 Aug 2018 10:33
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/2564

Actions (login required)

View Item View Item