Jovanov, Tamara and Davcev, Ljupco and Temjanovski, Riste (2011) Формирање на цена во фазата на воведување од животниот циклус на производите. Yearbook, Faculty of Economics, Goce Delcev University - Stip, 3 (1). pp. 165-175. ISSN 1857- 7628
Preview |
Text
yearbook-Faculty of Economics-2011.pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
Проблематиката на формирањето на цените се вбројува меѓу
најзначајните прашања и проблеми во примената на маркетинг концептот на работење и воопшто во функционирањето на стопанските и нестопанските субјекти. Ситуацијата од аспект на оваа проблематика во рамките на нашите домашни претпријатија е на незавидно ниво, односно истите применуваат премногу поедноставени или упростени методи при формирањето на цените на своите производи/услуги, одредуваат цени кои инволвираат преголеми трошоци, одредуваат цени кои не го земаат предвид остатокот од маркетинг миксот, вклучуваат многу малку критериуми
при формирањето на цената и тешко ги алоцираат придонесите во вкупниот профит од секој производ/услуга поединечно. Уште помалку, претпријатијата обрнуваат внимание на усогласеност на цената со фазата од животниот циклус во која се наоѓа производот.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Ljupco Davcev |
Date Deposited: | 30 Nov 2012 10:52 |
Last Modified: | 14 Aug 2018 10:33 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/2564 |
Actions (login required)
View Item |