Daskalovska, Nina and Hadzi-Nikolova, Adrijana (2020) Teacher Roles in Foreign Language Instruction. Knowledge - International Journal, Scientific Papers, 41 (2). pp. 371-376. ISSN 2545-4439
Preview |
Text
Teacher roles in foreign language instruction.pdf Download (790kB) | Preview |
Abstract
Главните учесници во процесот на учење и поучување се наставникот и учениците. Тие се еднакви
партнери во овој процес бидејќи успехот и ефективноста на учењето и поучувањето не зависат само од
наставникот. Иако наставникот е тој кој ги планира и организира часовите и ги мотивира и поттикнува
учениците да учат за да го усвојат потребното знаење и да ги развијат потребните компетенции за да можат
да го користат јазикот надвор од училницата, учениците не може да бидат пасивни приматели на
информациите пренесени од наставникот. Напротив, тие треба да се вклучени активно, да преземаат
инцијатива и да бидат одговорни за своето учење. Во таква атмосфера на активна вклученост, учество и
соработка, наставникот и учениците може да имаат многу различни улоги. Овие улоги зависат од контекстот
на учење, верувањата на наставниците и учениците, нивните очекувања, итн. Овој труд се фокусира на
улогите на наставникот во наставата по странски јазици
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Nina Daskalovska |
Date Deposited: | 02 Sep 2020 06:51 |
Last Modified: | 02 Sep 2020 06:51 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/24409 |
Actions (login required)
View Item |