Нешто за резултатите од анонимниот тест спроведен кај учениците од VI одделение во Штипско

Grkova, Marija (2016) Нешто за резултатите од анонимниот тест спроведен кај учениците од VI одделение во Штипско. Филолошки студии, 14 (1). pp. 237-245. ISSN 1857 6060

[thumbnail of Гркова, М. 2016б „Нешто за резултатите од анонимниот тест спроведен кај учениците од VI одделение во Штипско“..pdf]
Preview
Text
Гркова, М. 2016б „Нешто за резултатите од анонимниот тест спроведен кај учениците од VI одделение во Штипско“..pdf

Download (244kB) | Preview

Abstract

Морфолошките особености на менливите зборови се застапени во наставните програми преземени од Бирото за развој на образованието по предметот македонски јазик. Целна група на истражувањето ќе бидат учениците од VI одделение во
Штипско. Со оглед на тоа што менливите зборови за првпат се усвојуваат во шесто одделение, според наставните програми по предметот македонски јазик, тестирањето ќе биде спроведено кај овие ученици, сметајќи дека темата им е усвоена. За таа цел, ќе подготвиме наменски составен тест по македонски јазик што ќе содржи вежби во кои ќе бидат застапени морфолошките особености на менливите зборови, усвоени дотогаш. Вежбите ќе бидат целосно или делумно преземени од актуелните учебници по предметот македонски јазик во наставата, но и од други извори од научната и од стручната литература за македонскиот јазик.
Пред спроведувањето на тестот, преку анонимна анкета, ќе го утврдиме бројот на ученици со кои ќе располагаме за време на тестирањето. Целта на овој труд е, преку анализата на добиените резултати од учениците од
VI одделение, во Штипско, да се види колку тие ги имаат усвоено морфолошките особености на менливите зборови и во која мера се појавуваат евентуалните јазични грешки кај нив.

Item Type: Article
Subjects: Humanities > Languages and literature
Divisions: Faculty of Philology
Depositing User: Marija Grkova
Date Deposited: 28 Nov 2019 09:37
Last Modified: 28 Nov 2019 09:37
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/22984

Actions (login required)

View Item View Item