Barbareev, Kiril (2018) Состојби и предизвици на системот за иницијално образование по природни науки и математика во Република Македонија. In: Меѓународна конференција за образованието по природни науки и математика, 23-24 March 2019, Skopje, Macedonia. (In Press)
Preview |
Text
СОСТОЈБИ И ПРЕДИЗВИЦИ НА СИСТЕМОТ ЗА ИНИЦИЈАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ ПО ПРИРОДНИ НАУКИ И МАТЕМАТИКА ВО РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА.pdf Download (239kB) | Preview |
Preview |
Text
Програма конференција.pdf Download (554kB) | Preview |
Abstract
Иницијалното образование на наставниците во основното образование по природни науки и математика во Република Македонија се остварува со различен пристап. Моменталното решение е сложено, различно, не стандардизирано и произлегува од неговата организациска и програмска структура. Студиските програми на институциите кои подготвуваат наставнички кадар не ги исполнуваат во целост барањата на современиот систем на воспитание и образование. Се забележува (не)усогласеност во програмите, неповрзаност и некоординираност меѓу овие институции; едукацијата на воспитно образовниот кадар е заснована на традиционалниот педагошки систем. Анализата покажува дека факултетите во студиските програми имаат различен пристап, кон наставничката професија, и имаат различно сфаќање за тоа како треба практиката и методиката која е супстанцијална за иницијалното образование на студентите да биде реализирана со студентите (идни наставници).
Item Type: | Conference or Workshop Item (Lecture) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | иницијално образование, предметни наставници, основно образование. |
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Kiril Barbareev |
Date Deposited: | 07 Nov 2019 14:31 |
Last Modified: | 07 Nov 2019 14:31 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/22823 |
Actions (login required)
View Item |