Професијата на наставникот - од конструктивизам до форма на уметност

Barbareev, Kiril (2019) Професијата на наставникот - од конструктивизам до форма на уметност. In: Меѓународната конференција за образованието по математика, физика и сродни науки, 27-28 Sept 2019, Skopje, Macedonia.

[thumbnail of Професијата на наставникот - од конструктивизам до форма на уметност.pdf]
Preview
Text
Професијата на наставникот - од конструктивизам до форма на уметност.pdf

Download (749kB) | Preview
Official URL: http://ukim.edu.mk

Abstract

Постмодернизмот и конструктивистичката перспектива на мислење го променија и обележаа 20 век. Идејата за релативната а не за апсолутната природа на набљудување на стварноста го маркираше цврсто патот за напредок и развој, кој всушност се состои во сфаќањето дека со науката не раководи еден општ поредок, туку случајноста. Дидактиката и методиката се практични теории, кои имаат за цел да овозможат практични знаења на делувањето на наставникот во наставата и имаат многу длабока соработка со психологијата на давањето инструкции. Дали патот на педагогијата и методиката е само во т.н. пристап во давањето инструкции или во одреден момент треба да почнеме професијата на наставникот да ја гледаме како активност и чин кои ја надминуваат механиката на наставниот план и програма и кои произведуваат автентична уметност? Овој труд е посветен на конструктивизмот како основа на современите епистемиолошки концепти на педагогијата, дидактиката и методиката, неговата примена во наставата, како и на природата на т.н. FLOW (проток) доживување во кои се наоѓаат клучните својства за креативно откривање, решавање проблеми, развој на способностите.

Item Type: Conference or Workshop Item (Lecture)
Uncontrolled Keywords: конструктивизам, флоу (flow), наставник.
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Kiril Barbareev
Date Deposited: 07 Nov 2019 14:28
Last Modified: 07 Nov 2019 14:28
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/22822

Actions (login required)

View Item View Item