Мултикултурализмот и професионалниот развој на учителот

Petrovski, Vlado and Koceva, Daniela (2015) Мултикултурализмот и професионалниот развој на учителот. Зборник на трудови: Научно -стручна трибина „Компетенциите и професионалниот развој на учителот во 21 век“. pp. 37-43. ISSN ISBN: 978-608-244-245-7

This is the latest version of this item.

[thumbnail of TR DV.pdf]
Preview
Text
TR DV.pdf

Download (542kB) | Preview
[thumbnail of ПОКАНА И ПРОГРАМА ЗА ТРИБИНА - ФОН 2014.pdf]
Preview
Text
ПОКАНА И ПРОГРАМА ЗА ТРИБИНА - ФОН 2014.pdf

Download (675kB) | Preview
[thumbnail of први две страни и содржина Трибина 2014.pdf]
Preview
Text
први две страни и содржина Трибина 2014.pdf

Download (377kB) | Preview
[thumbnail of Зборник Компетенциите и професионалниот развој на учителот во 21 век.pdf]
Preview
Text
Зборник Компетенциите и професионалниот развој на учителот во 21 век.pdf

Download (473kB) | Preview

Abstract

Мултикултурализмот и постоењето на различни етнички и национални заедници е фактичка состојба во сите балкански земји, помеѓу кои Република Македонија, во секој случај, има најхетероген етнички состав. Во трудот настојувавме да ги доловиме сите можни влијанија кои имаат етнички предзнак врз процесот на образование во Република Македонија. Досегашната образовна практика на Република Македонија покажува дека сите релевантни фактори и во минатото и денес, правеле и прават огромни напори за целосно интегрирање на сите учители припадници на етничките заедници во образовниот систем на Република Македонија. Меѓутоа, сите анализи во државата покажуваат дека одредени етнички заедници се незадоволни од образовната политика на државата во делот на образованието и професионалниот развој на учителот.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Social Sciences > Sociology
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Daniela Koceva
Date Deposited: 27 Sep 2019 08:24
Last Modified: 27 Sep 2019 08:24
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/22594

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item