Продажен процес, унапредување на продажбата и однесување со потрошувачи во малопродажба

Jovanov, Tamara (2019) Продажен процес, унапредување на продажбата и однесување со потрошувачи во малопродажба. In: Обука на продажен персонал во приватниот сектор, Универзитет „Гоце Делчев“ - Штип. (Unpublished)

[thumbnail of PRODAZBA I OP - OBUKA - 2019 - Intro.pdf]
Preview
Text
PRODAZBA I OP - OBUKA - 2019 - Intro.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

„Единствената вредност што секогаш ќе ја креира претпријатието е вредноста што произлегува од потрошувачите –оние кои ги има денеси оние кои ќе ги има во иднина. Бизнисот успева преку освојување, задржување и зголемување на бројот на потрошувачите“
(PeppersиRogers, 2005)
Што ги прави значајни постојните потрошувачи?
- Секоја година претпријатијата просечно губат 10% од своите потрошувачи;
- Намалувањето на стапката на одлевање на потрошувачите за 5%може да го зголеми профититот од 25% до 85%зависно од видот на дејноста;
- Стапката на профит на потрошувачот има тенденција да се зголемува во текот на животот на задржаниот потрошувач(зголемени набавки, препораки, намалени оперативни трошоци за услугите).
- Трошоците за привлекување на нови потрошувачи се пет пати поголеми од трошоците за задржување на постојните потрошувачи.
Зошто е потребна обука на продажниот персонал?
Затоа што тоа што го знаеме сега нема да нѐ однесе многу подалеку од каде што се наоѓаме! Потребно е да учиме нови вештини!
Обуката за продажба во детали ги разработува следнове аспекти:
1. Зошто купуваат луѓето –потреби и мотиви за купување;
2. Разбирање на понудата /маркетинг миксот (4/7 П);
3. Процес на носење на одлука за купување;
4. Видови производи и нивна поврзаност со одлуката за купување;
5. Типови на потрошувачи и нивни карактеристики;
6. Техники за справување со различните типови на потрошувачи;
7. Продажба:
7.1. Значење на продажбата и продажен процес;
7.2. Улогата и однесувањето на продажниот персонал во објектот на малопродажба;
7.3. Унапредување на продажбата –техники и алатки на продажба (како да дојдеме до ДА и задоволни потрошувачи);
7. 4. Решавање на поплаките на потрошувачите;
7.5. Постпродажен процес –собирање и анализа на фидбек од потрошувачите.

Item Type: Conference or Workshop Item (Lecture)
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Social Sciences > Psychology
Social Sciences > Sociology
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Tamara Jovanov
Date Deposited: 02 Sep 2019 11:14
Last Modified: 02 Sep 2019 11:14
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/22368

Actions (login required)

View Item View Item