Стратегии за читање пред, за време и после читањето

Hadzi-Nikolova, Adrijana and Daskalovska, Nina and Tasevska, Marica (2019) Стратегии за читање пред, за време и после читањето. Knowledge - International Journal, Scientific and Applicative Papers, 30 (5). pp. 1107-1112. ISSN 2545-4439

[thumbnail of trud so Adri Vrnjacka Banja.pdf]
Preview
Text
trud so Adri Vrnjacka Banja.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Живееме во еден современ и информиран свет, свет на постојан напредок и усовршување, па треба да се движиме во согласност со промените. Промените во образовните процеси се одразуваат и на наставата по англиски како странски јазик. Главна цел на усвојувањето на англискиот јазик денес е развивање на комуникативна компетенција преку преку активирање на четирите јазични вештини, една од кои е читањето. За да бидат успешни, учениците треба да се обучат да бидат самостојни и стратешки читатели, да знаат да ги искористат предностите што може да се добијат со владеењето на вештината читање. Со постојано вклучување на стратегиите за читање на училишниот час по англиски јазик, резултатите ќе бидат долгорочни за самите ученици. Овде ќе ставиме акцент на стратегиите што се применуваат пред, за време и после читање на текстот кои наставниците треба успешно да ги пренесат на учениците. Значи, промените треба да настанат од самите наставници, што на крај ќе резултира во подобри и поуспешни ученици.
Клучни зборови: стратегии, трифазен процес, наставници, ученици.

Item Type: Article
Subjects: Humanities > Languages and literature
Divisions: Faculty of Philology
Depositing User: Marica Tasevska
Date Deposited: 04 Apr 2019 07:25
Last Modified: 04 Apr 2019 07:25
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/21865

Actions (login required)

View Item View Item