Dimovska, Emilija (2019) Стратегиски алтернативи за влегување во меѓународниот бизнис. Masters thesis, Goce Delcev University, Stip.
Preview |
Text
Magisterska ED lektorirana. 18.02.2019-converted.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Донесувањето одлуки за „правилно“ влегување на странски пазари,во голема мера влијае на перформансите на компанијата на глобалните пазари. Другите одлуки за стратегиски маркетинг-микс, исто така играат голема улога. Голема разлика е, што многу од овие други одлуки лесно може да се коригираат, понекогаш дури и преку ноќ (на пример, одлуките за цените), додека пак, одлуките за влез се многу потешки за корекција. Неспорна е потребата за солидна стратегија за влез на пазарот. Одлуките за влез во голема мерка влијаат врз одлуките на другите компоненти на маркетинг-миксот на компанијата. Треба да се направат неколку одлуки за преклопување. Компанијата мора да одлучува за: (1) целниот производ/пазар, (2) корпоративните цели за овие целни пазари, (3) начинот на влез, (4) времето на влез, (5) план за маркетинг-микс и (6) систем за контрола за следење на перформансите на влезниот пазар. Овој труд ги опфаќа главните одлуки кои ги сочинуваат стратегиите за влез на меѓународниот пазар.
Клучни зборови: одлука, стратегија, меѓународен пазар, влез, целен
пазар
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Katerina Hadzi-Vasileva |
Date Deposited: | 28 Mar 2019 09:55 |
Last Modified: | 28 Mar 2019 09:55 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/21842 |
Actions (login required)
View Item |