Stavreva Veselinovska, Snezana (2018) Ставовите и мислењата на студентите од одделенска настава на Факултетот за образовни науки за својата оспособеност за реализирање на наставата по Природни науки. Филологија, култура и образование - Зборник на трудови, 1 (3). pp. 79-90. ISSN 978-608-244-593-9
Preview |
Text
Trud_FILKO_2018.pdf Download (4MB) | Preview |
Abstract
Значаен сегмент во практичното оспособување на студентите – идни наставници, покрај педагошката практика, од особено значење е и теоретската и практична настава по предметот Природни науки кој се изучува како задолжителен наставен предмет во одделенска настава на Факултетот за
образовни науки и изборен во предучилишното воспитување. Спектарот на знаењата и вештините кои треба студентите – идни наставници да гипоседуваат е широк и комплексен и би требало да се овозможи ефикасно и успешно реализирање на наставата по предметот Природни науки. Целта на овој труд е да се изврши квантитативна анализа на ставовите и мислењата на студенти во одделенска настава на Факултетот за образовни науки во Штип за својата практична оспособеност за реализација на часовите по предметот Природни науки во одделенска настава во деветгодишното основно образование.
Анкетирани се15 студенти, во истражувањето с екористени описни и аналитички методи, а резултатите се статистички обработени.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Природни науки, настава, практична оспособеност, знаење, вештини. |
Subjects: | Natural sciences > Biological sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Snezana Stavrova Veselinova |
Date Deposited: | 04 Feb 2019 09:04 |
Last Modified: | 20 Aug 2019 09:43 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/21319 |
Actions (login required)
View Item |